Bir birinden etkili ve güzel sözler sizler için burada. En Sevilen Kısa Güzel Sözler sitesine hoş geldiniz.

Özlem Sözleri - Sevgilisine özlem Duyanlar için güzel sözler.

0

 


Özlem Sözleri ve mesajları

  • Ne gülüşü, ne bakışı ne de hareketlerini unutamazsın. Geldiği gün bütün her şey yeniden başlar. Seni çok özledim.
  • Yanında olanlar seninle aynı şehirde yaşayan insanlar ne kadar şanslı. Keşke bende bu kadar şanslı olabilseydim diyorum bazen.
  • Hadi çık da gel artık bizi buralarda sensiz bırakma.
  • Bana gurbet düştü… Sana özlemek… Bana gitmek düştü… Sana beklemek… Güzel Sözler
  • Beni merak ettiysen eğer, hale şekersizdir çayın… Ve hala seyrektir gece.Özlem Sözleri 
  • Bir şarkıyı başa sarıp tekrar tekrar dinliyorsan, başa sardığı şey şarkı değil özlemindir.
  • Kalbimi sana açmak beni yeterince acıtmışken şimdi gidişinle özlemin vuracak beni.Özlem Sözleri 
  • Yüreğimi dağlamaya devam etmek istiyorsan gelmemeye devam et ve beni özleminle baş başa bırak.
  • Unuturuz canımın içi… Ayrılıkları, alışılanları, özlenenleri… Bir gün unuturuz. Unutulanları dahi.
  • Her sabah adınla uyanıp, adınla kapatıyorum geceyi özleminle yanıp tutuşan bu bedenim kavuştuğumuz an çiçekler açacak.
  • Seven sevdiğine kavuşmuş olsa da özlem duyar.
  • Seni öyle özledim ki yokluğun bile utanır yokluğundan.

Kısa Özlem Sözleri

  • Şurama batan” diyor şair… Şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim.
  • Özlem sonsuz varlığın hiç olmamış yokluğudur; ya da sonu gelmeyen hiçliğin hep olacak varlığı.Özlem Sözleri 
  • Gece suskun, Uyku firarda. Özlem, pimi çekilmiş bir bomba gibi duruyor kalbimin orta yerinde!
  • Sana özlem duymak dünyanın en mükemmel hissi ve aynı anda en hüzünlü hissi nasıl olabiliyor bilmiyorum.
  • Vuslata ermekse beklemektir. Beklemek ise Kalbine sabrı doldurup susmaktır. Nefes kalmayana kadar beklemek ise sevdadır.
  • Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir.
  • İçimde koca bir sessizlik hangi limana sığınsam boş Hangi şarkıyı dinlesem boş Hangi yağmurda ıslansam boş Zaman ilerlemiyor Giden geri gelmiyor Gözler uzakta Gönüller boşlukta Özlem bitmiyor
  • Seni çok özlüyorum, bu hasret elbet bir gün bitecek biz seninle birlikte el ele göz göze mutluluklara kavuşacağız. Bunun hayali bile içimi neşe dolduruyor.
  • Beklediğim, sabırsızlandığım, özlemine dayanamadığım tek şey sensin. Senin varlığında ben hayat buluyorum. Bu yaşam seninle güzel, bu hayat seninle anlamlı.
  • Özlemek mi dedi birisi onu ben buram buram yaşıyorum.
  • Beklerken her ne kadar ruhum acısa bile kavuştuğum an ruhum da yeniden çiçekler açacak. Kavuştuğum an ben hayata yeniden bağlanacağım. Güzel Sözler
  • Hepimizin, çözmek istediği kalpteki eski bir düğümü vardır.
  • Bildiğinden emin olmadığın birisini özlediğin gibi hissetmek tuhaf.Özlem Sözleri 
  • Özlemin yüreğimin en buruk yanı. Keşke gelsen de tamamlasan beni
  • Beni yaşama mı döndürmeye çalışıyorsun, o zaman özletme kendini bana.

En Güzel Özlem Sözleri

  • Her gün sana dualarla kavuşuyorum. Rüyalarımda sana sarıldığımı görüyorum bu hasret her zaman sürecek.
  • Her ne kadar uzakta olsak dahi bugünlerde elbet geçecek döneceksin. Döndükten sonra her şey daha güzel olacak sevdiğim.
  • Her İnsan özler; bazen bir bakışı, bazen bir gülüşü, bazen bir hareketi araya ne kadar zaman girerse girsin özlem hep var olur.
  • Şimdi sana kavuştuğum zamanı düşünüyorum. Saatlerce sarıldığımı fakat yine seni özlerim ben biliyorum. Bu özlem öyle bitecek gibi değil.
  • O güzel sesinle güne başladığım her gün benim için muhteşem oluyor. Birde seni görebilsem, birde sana dokunabilsem özlemimi gidersem keşke.
  • Abi şu özlem duygusunu kapatma tuşu yok mu ya böyle çok zor oluyor.
  • Söner yangın birazdan yatışır özlem bir gün karşılaşırız bir gün bir yarım akşam.
  • Kalbimin saflığında bir özlem çırpınıyor, daha yükseğe, daha güzele ve bilinmeyene.
  • Yürekte özlem, hüzün, yangın var ise mevsim yaz olmuş Kış olmuş ne fark eder…! O kalp hep üşür
  • Gözlerimi ona alamam. Mucizelerden korkan bir çöl avcısı gibi, vahama baktım, ama gerçekti.Özlem Sözleri 
  • Gözyaşlarını, gülüşlerini, öpücüklerini, saçının kokusunu, yüzümdeki nefesinin dokunuşunu istiyorum. Hayatımın son saatinde seni görmek istiyorum… Son nefesimi alırken kollarında uzanmak için. Güzel Sözler
  • Saçlarımdaydı, gözlerim, parmaklarım, kalbim. Ne yaptığına, düşündüğüne, gördüğüne, kokladığına, hissettiğine dair hayallerimi gün ışığına çıkardım.
  • Seni özledim, Seni özledim. SENİ ÖZLÜYORUM seni özlüyorum. Hazır ol, çünkü seni gördüğümde, bir daha asla gitmene izin vermeyeceğim.
  • Birini özlediklerinde muhtemelen aynı şeyi hissettiklerini söylediler, ama şu anda seni özlediğim kadar beni özlemenin mümkün olduğunu düşünmüyorum. Edna St.
  • Bazen sana baktığımda, uzak bir yıldıza baktığımı hissediyorum. Göz kamaştırıyor, ama ışık on binlerce yıl önceydi. Belki de yıldız artık mevcut değildir. Ama bazen bu ışık benim için her şeyden daha gerçek görünüyor.
  • Özlemek diye bir şey var. Çok uzaklardan onun kokusunu hissediyorsun mesela ya da kendini sürekli onu düşünürken sürekli onun yanında olmak isterken buluyorsun.
  • Geleceğini bildiğin birini özlemek hem zor hem de sabır gerektirir. Ben geleceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum. Zaman geçsin sen hemen gel.
  • Bu şehir sensiz anlamsız, sensiz bomboş gel de tamamlansın bu eksiklikler sen gel de daha anlamlı olsun bu şehir. Ben daha anlamlı olayım. Güzel Sözler
  • Seni özledim diyorum sen anlamıyorsun illa özlemekten ölmek mi gerek.Özlem Sözleri 
  • O üzüldüğüm günler hep geri de kalacak artık hep mutlu olacağız. Yeter ki sen bir an önce dön gel.
  • İçimde ki sana karşı olan bu özlem sarılsak da geçmeyecek. Her gün bana ağır gelen bu özlem seni daha fazla sevmeme neden oluyor. Bu özlem artık bitsin.
  • Öyle derin bir özlemim var ki hiçbir dilde çevirisi yok, hiçbir dilde anlatamıyorum. Ne yaparsam yapayım güne seni özlerken başlayıp yine seni özlerken günü bitiriyorum. Zaman geçsin sen gel.
  • Sana kavuştuğum an benim bayramım olacak. Sen benim en büyük özlemimsin.
  • Seni o kadar çok özledim ki hayatımın her anındasın. Daha fazla özletme kendini ve dön artık bana.

Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !