Bir birinden etkili ve güzel sözler sizler için burada. En Sevilen Kısa Güzel Sözler sitesine hoş geldiniz.

Kısa Güzel Sözler 2023 - En Güzel, Etkili, Anlamlı Özlü Sözler - Resimli

0

 


Paylaşmalık güzel kısa sözler

  • Bazı şeyleri görmek için gözlerinize gerek yok. Kalp gözünüzle de gerçekleri görebilirsiniz.
  • Kalp herkeste olsa bile yüreğinin olduğundan şüphe ettiğim insanlar var.
  • Yalnızlığımı yanlış bir kalpte olmaya kesinlikle değişmem.
  • Kuşlar ne kadar özgürse bir o kadar özgür, bulutlar kadarda serbest olmak istiyorum.
  • Eğer dayanağın Allah ise seni kolay kolay kimse yıkamaz.
  • Senin yanında kendimi rahat hissetmiyorsam seninle birlikte atılacak tek bir adımım dahi yoktur.
  • Fazla kalabalık gereksiz üzüntüleri beraberinde getirir.
  • Herkese çok fazla güvenmemeyi kendinize ilke edinin ve o şekilde davranın.
  • Yeniden bazı şeylerin olması imkânsız. Biz o duygularla çoktan vedalaştık.
  • Eskiler eskiden daha güzeldi. Şimdi ise her şey çirkin.
  • Her ne kadar kalbimi kırarsanız kırın, iyilik yapmaktan asla vazgeçmeyeceğim.
  • Bazen karşında ki insanında iyiliği için yapabileceğin en iyi şey vazgeçmektir.
  • Fazla fedakârlığın sonunda üzülmek kaçınılmaz bir sondur.
  • Yaptığınız yanlışlar için asla keşke demeyin çünkü hepsi birer tecrübe kazandırıyor sizlere.
  • Yanında çocuk olabildiğiniz her insan sizin için doğru insandır. Birilerinin yanında çocuklaşabilin.
  • Aşktan yana şanssız oluşumu bilseydin eğer hala birini sevebilmeye yeltendiğimde çok şaşırırdın.
  • Az insan ile çok fazla huzur keşfedin



instagram güzel sözler kısa paylaşımlık

  • Sende gördüğümü görecekler diye öyle korkuyorum ki.
  • Sen bu dünyada benim kalbime çiçek açtıran en güzel şeysin.
  • Özlemin azı da olmaz çoğu da özlemek her zaman ağır gelir.
  • Uykularıma kadar gelen ve kaçırmaya sebep olan yaşanmışlıklarım var.
  • Ne yaşattıysanız aynısını yaşayın.
  • Hayat etme bulma dünyası bir gün sen de ettiğini bulursun.
  • Kapınızı her gelene açarsanız en değerli varlıklarınızı çaldırmanız oldukça kolaydır.
  • Benim profilimi gezmek kim olduğumu anlatmaz sana.
  • Susuyorsak bizim de kendimize göre bir nedenimiz var.
  • Tüm iyi niyetimi bir insanda harcayıp o iyi niyetlerimi artık kaybettim. Kimse benden iyi niyet beklemesin.
  • Mesafeler ancak sevgiyle aşılır. Siz sadece sevin gerisini hiç düşünmeyin.
  • Anne sevgisi dışında ki her sevgi bana yapmacık geliyor.
  • Kalp kırma, şikâyet etme her zaman gülümse ve tatlı dilli ol.
  • Güzel şeyler olacak diye hep sabrediyorum.
  • Güzel olan her şeyin sonu mutsuzluk.
  • Gitmem diyen herkes o anda rotasını oluşturup vakti gelince gidiyor.
  • Yaptığınız tüm her şey bir gün sizi bulacak.
  • Ne yaparsanız yapın ama asla ah almayın. Ah kötüdür tutar.
  • Yalan söyleyen her insan benden uzak olsun.

İnstagram paylaşmalık kısa sözler

  • Gereksiz samimiyetin beraberinde getirdiği gizli hayranlıklar vardır.
  • Soğuk biri değilim ama herkesle yakın olmayı sevmiyorum.
  • Gülerken gözleri kısılan herkesi ayrı seviyorum.
  • Konuşmak ihtiyaç olsa bile susmak ayrı bir sanattır.
  • Profilime izinsiz girecek kadar küstahsan ben de silecek kadar tersim.
  • Sakın profilime bakıp yargılama beni. Ne yaşadıklarımı biliyorsun ne de hissettiklerimi.
  • Paylaştıkça çoğalır, büyür her şey mutluluğu paylaşarak büyütün.
  • Vefa ağır bir yüktür. Taşınması zordur, herkes taşıyamaz.
  • Kendinizi yalnız hissediyorsanız çölün ortasındasınız demektir.
  • Keşke diyorum bazen sıradan bir şey olsaydım günün belirsiz vaktinde aklına gelseydim.
  • Bir gel diyeni yoksa insanın şarkılara sığınmak ve şarkılarda kendini bulmak en güzeli.
  • Kariyerini bir kenara bırak her şeyden önce bana nasıl davrandığın önemli olan.
  • Kimsenin size iyilik yapmak gibi bir zorunluluğu yok. İyilik yapan insanlara karşıda yaptığı iyilikler sanki onun zorunluluğuymuş gibi düşünmeyin.
  • Ne kadar değer verirsen ver bu değeri karşında ki anladığı kadardır.


İnstagram kısa güzel sözler

  • Mesafeler ancak sevgiyle aşılır. Siz sadece sevin gerisini hiç düşünmeyin.
  • Bir armağan gibi tanrıdan bana, kış güneşinde altın kirpiklerin.
  • Kaliteli insan kendini her yerde belli eden insandır.
  • Biz hayatı tek başımıza öğrendik. Bu nedenle de kimseye boyun eğecek değiliz.
  • Ve bir gün kalem karşıma çıkıp konuşacak bu kadar yazma artık sil gitsin.
  • Cesaretin varsa eğer durma ellerimi tut ve beni al kalbinin olduğu noktaya götür. Sevmenin nasıl bir şey olduğunu hissetmek istiyorum.
  • Hayat yanlış anlayınca daha güzel.
  • Her şeyi ciddiye alan insanlar sonunda mutsuz olmaya mahkûmdurlar.
  • I love, my life (Hayatımı seviyorum)
  • Öyle güzel gülüşü var ki sevmesem ziyan olacak.
  • Severek yaşamak karşında ki insana yapabileceğin en güzel şeydir.
  • Sevin ve sevilin hayat o zaman daha güzel olacak
  • Küçük hatıralar büyük anlamlar içerir bende.
  • Seni görmeden gönlüm istiyor. Görsem neler olur kim bilir.



  • Elimde olsa sesine sarılırdım.
  • Lanet olsun. Ne muazzam şey seni sevmek!
  • Kötü bir işin en gizli şahidi vicdandır.
  • Bütün iyi şeyler güler. Yalvarırım gülmeyi öğrenin.
  • Kalbindeki sevgiyi her zaman koru… Onsuz bir hayat çiçekler öldüğü zaman güneşsiz bir bahçe gibidir.
  • Erkekler ve kadınlar arasında arkadaşlık mümkün değildir. Tutku, düşmanlık ve sevgi bağı bulunur ama arkadaşlık asla…
  • Hiçbir zaman, hiçbir insanın unutamayacağı bir güzellik var. O da bir insanın bir insandan gördüğü yürekten sevgidir.
  • Aşkın olduğu yerde hayat var. Mahatma Gandhi
  • Biri seni derinden sevdiğinde sana güç verir, birisini derinden sevmek sana cesaret verir. Lao Tzu
  • Seni düşündüğüm her seferinde bir çiçeğim olsaydı, sonsuza dek bahçemden geçebilirdim. Alfred Tennyson
  • En iyi aşk, ruhu uyandıran ve bizi daha fazlasına götüren, kalbimizde bir ateş yakan ve aklımıza huzur getiren türdür. Ve bana verdiğin bu. Seni sonsuza dek seveceğim. Nicholas Sparks
  • Hepimizde başkalarına katlanacak güç vardır.
  • Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayınız.
  • Göğü kucaklayıp getirdim sana, kokla açılırsın.
  • Ne bir savcı kalırdı ne de bir yasa şu insanoğlu önce kendini yargılasa…
  • Aşk; kelime değil bir cümledir. Kurmak içinse, özneyle yüklem değil, iki yürek gerekir.
  • Özür dilerim seni kendime bile anlatamazken başkalarına nasıl tarif ederim.
  • İnsanlarla uzun süre yaşayamıyorum. Sonsuzluğun payından bana biraz yalnızlık gerek.
  • Uçurtmalar rüzgâr gücü ile değil o güce karşı koydukları için yükselirler.



  • Hayata karşı ilk küskünlüğümüz, yanımızda sandığımız kişileri, karşımızda görmemizle başlar.
  • Seveceksen öylece sev. Ne kusursuz insan ara ne de insan da kusur.
  • Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan bir günahı, seni beklediğim kadar.
  • Nankör insan her şeyin fiyatını bilen hiçbir şeyin değerini bilmeyen kimsedir.
  • En ağır işçi benim; gün yirmi dört saat, seni düşünüyorum.
  • Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?
  • O kadar güzel unutmuştun ki beni, hatırlatmaya kıyamadım.
  • Zenginlik, kimsenin senden alamayacağı değerler toplamıdır. Senin bilgin, ahlâkın, özgüvenin, terbiyen, letafetin, tebessümündür.
  • Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.
  • Sadece bedenine değil ruhuna da değer ver ve gönlünü olgunlaştır. Çünkü kişi; bedeni kadar değil, ruhu kadar insandır.
  • İnançlar üretme gücüne de sahiptir, yıkma gücüne de.
  • Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme.
  • Tam anlamıyla mutlu olmak için gereken tek şey, içinde bulunduğumuz anı, geçmişteki diğer anlarla karşılaştırmaktan vazgeçmektir.
  • Hava soğuk, umutlar uzak. Demek ki bugün de içimizi çay ısıtacak.
  • Bilinçli düşünceden geçirmediğim bir şey beni etkilemez.
  • Körlerin ülkesinde, tek gözlü insan kral olur.
  • Kişi kendini sevmez, beğenmez, benimsemezse, başkalarını da okşayamaz, şefkat gösteremez.
  • Karşılığını veremeyecek birine bir iyilik yapmadıkça, mükemmel bir gün yaşamış sayılmazsınız.
  • Aşk her şeyin başlangıcı, ortası ve sonudur.
  • Kasımda aşkı bulamadık, kapıyı aralık bıraktık.
  • Vicdanı tertemizdi, çünkü onu hiç kullanmamıştı.
  • Yaşamımızın kalitesini, iletişim kaliteniz belirler.
  • Kişisel güç, harekete geçme yeterliliğine sahip olmaktır.


  • Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.
  • Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.
  • Bizi biçimlendiren hayatımızdaki olaylar değil, bu olaylar karşısında geliştirdiğimiz inançlardır.
  • Gerek yok her sözü, laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana.
  • Ben sende tattım aşkı sevdayı ben sende anladım birini sevip onun olmayı bu bendeki sen hep yaşayacak.
  • Boğazıma takıldı sevdan. 3 kere sırtıma vur helal de; alışık değilim harama, ondan olacak herhalde.
  • Başkalarının senin hakkında ne düşündükleri konusunda endişe duyduğun sürece, onlar senin sahibindir.
  • Kaçınız, çırılçıplak bedenler karşısında yalnızca gözlere baktınız. Sorsalar, güya hepiniz âşıktınız.
  • Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı yine sana defalarca âşık olup seni düşündüm.
  • Kadınlar sevilmek için yaratılmış anlaşılmak için değil…
  • Gerçek arkadaşlar seni önünde bıçaklar…
  • Dünya bir sahne ancak oyun çok kötü oynanıyor.
  • Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna.
  • Güneş demişken, ellerini çok seviyorum.
  • Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.
  • Benim sevdiğim renk senin gözlerinde kaldı.
  • Gözyaşlarını, çocukların erişmeyeceği bir yere saklayın.
  • Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna.
  • Öyle güzel bakardı ki, sadece beni gördüğünü zannederdim.
  • Gençliğimi sadaka verdim şu dilenci yıllara.
  • Sen böyle güzelken bana söz düşmez bakma, şiirler yazdığıma.
  • Allah ile olduktan sonra ölüm de, ömür de hoştur.
  • Ne kadar seversen, o kadar sevilirsin derken kafan mı güzeldi.
  • Gerçek aşk için asla bir zaman ya da yer yoktur. Sarah Dessen

  • Aşk rüzgar gibidir, göremezsiniz ama hissedebilirsiniz. Nicholas Sparks
  • Bir merhaba yeterdi tanışmamıza, yüreğinde aşk kadar cesaret olsaydı.
  • Aşk davaya benzer, cefa çekmek de şahide. Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki!
  • Salatalığın kabuğunu soymak, onun hıyar olduğu gerçeğini değiştirmez.
  • Gittiğin yerde boşluk dolduran değil, gittiğin zaman boşluğu doldurulamayan ol.
  • Bazı anlar vardır unutamazsın. Tekrarını istersin ama pozisyon kaçmıştır.
  • Yolunu değiştirmeden gittiğin sürece, ne kadar yavaş gittiğinin bir önemi yoktur.
  • Sen ülkemin yaz geceleri gibisin.
  • İnsan sevmeye başladı mı, yaşamaya da başlar.
  • Avucu kadar yüreği olmayan insanları kürek gibi dili var…
  • Gözler yaşarmadıkça gönüllerde gökkuşağı oluşmaz.
  • Başkasının önünü aydınlatırken kendi yolumuza da ışık tutarız.
  • Öyle bir gel demelisin ki, mesafeler anlamını yitirmeli.
  • Ne demiş şair. Mutluluğu benimle bulan benimdir gerisi misafir.
  • Tercihleriniz umutlarınızı yansıtsın korkularınızı değil.
  • Terk etmedi sevdan beni, aç kaldım, susuz kaldım, hayın, karanlıktı gece. Can garip, can suskun, can paramparça… Ve ellerim, kelepçede, tütünsüz uykusuz kaldım, terk etmedi sevdan beni.
  • Seni soruyorlar. Öldü mü diyeyim yoksa dönecek mi? İkisi de imkânsız değil mi? Çünkü biliyorum asla geri dönmezsin. Ve biliyorsun sen benim için asla ölmezsin.
  • Bir gün gelir de unuturmuş insan en sevdiği hatıraları bile. Bari sen her gece yorgun sesiyle, saat on ikiyi vurduğu zaman, beni unutma. Çünkü ben her gece o saatlerde seni yaşar ve seni düşünürüm.
  • Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük!
  • Peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün hayaller gerçek olabilir.
  • Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim. Sensiz boğazımdan geçmiyor.
  • Birçok insan mutluluğu, burnunun üstünde unuttuğu gözlük gibi etrafta arar.
  • Hayat yolunda çıplak ayakla dolaşma hayal kırıklarım ayağına batabilir.
  • Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen…
  • Gül biraz; bunca keder, bunca gözyaşı dinsin, gül biraz; şu gök kubbe kahkahanı işitsin. Her gidenin ardından koşmaya değmez hayat, gelecekleri bekle, gidecek varsın gitsin.
  • Aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasır gibidir. Ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın. İki yolda da tek bir gerçek olacak; canın çok ama çok acıyacak.
  • Yalnızca kültürlü insanlar öğrenmeyi sever cahiller ders vermeyi tercih eder.


  • Başkalarının senin hakkında ne düşündükleri konusunda endişe duyduğun sürece, onlar senin sahibindir.
  • İnsanlarla uzun süre yaşayamıyorum. Sonsuzluğun payından bana biraz yalnızlık gerek.
  • Ben sende tattım aşkı sevdayı ben sende anladım birini sevip onun olmayı bu bendeki sen hep yaşayacak
  • Başkasının önünü aydınlatırken kendi yolumuza da ışık tutarız.
  • Aslında her insan bir romandır ve biraz kahramandır. Gün gelir anlar ki, harcadığı tek şey hayalleri değil, zamandır…
  • Uçurtmalar rüzgâr gücü ile değil o güce karşı koydukları için yükselirler.
  • Olgun bir adamı dost edinmek isterseniz, eleştirin; basit bir adamı dost edinmek isterseniz methedin.
  • Eğer her zaman yaptığını yaparsan, her zaman elde ettiğinin aynısını elde edersin, daha fazlasını değil.
  • Dünyadaki hiçbir çıkar, verdiğiniz sözü tutmamaya veya kendinize olan saygınızı kaybetmeye değmez.
  • Bizi biçimlendiren hayatımızdaki olaylar değil, bu olaylar karşısında geliştirdiğimiz inançlardır.
  • Kötü bir işin en gizli şahidi vicdandır. (Hz. Ömer Ra.)
  • Belki hiç bir şey yolunda gitmedi ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi!
  • Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bunun için sevgiliye “yar” denilir.
  • İnsan, evrende gövdesi kadar değil, yüreği kadar yer kaplar.
  • 2 duble rakıdan sonra herkes herkesi sever, söyle ona beni kahvaltıda sevsin.
  • İçine attıkların kederindir. İçinden atamadıkların kaderin…
  • Hepimiz karanlık içerisindeyiz ancak bazılarımız yıldızlara bakmayı akıl edebiliyor.
  • Düşmanlarını daima ama daima affet… Emin ol ki hiçbir şey onları daha fazla

Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !