Bir birinden etkili ve güzel sözler sizler için burada. En Sevilen Kısa Güzel Sözler sitesine hoş geldiniz.

Anlamlı Kısa Güzel Sözler - Unutulmayacak 15 Güzel Söz

0

 

En güzel Sözler

  • Dünya hayatı bir rüyadan ibarettir. Dünyada servet sahibi olmak, rüyada define bulmaya benzer. Dünya malı nesilden nesile aktarılır ama hep dünyada kalır. - Hz. Mevlana
  • Dünya ne kadar yalan, her şey ne kadar boş. Biz ne çok hiçiz... - Serdar Tuncer
  • Anlıyorsun ki; bu Dünya, boş bir temaşa...
  • Sadece dünya malını gören bir göz, ölümün ayak seslerine tıkalı bir kulak insana ölüm gerçeğini göstermez.
  • ünyalara sığamayan insanın sonunda götüreceği şey birkaç arşın kefen, gideceği mahal birkaç arşın bir çukurdur. Unutma dost ölüm var!
  • Hani dediğim Bey erenler? Dünya benim diyenler? Ecel aldı, yer gizledi, fani dünya kime kaldı? Gelimli, gidimli dünya, en son ucu ölümlü dünya! - Dedem Korkut
  • Vera; hayırlı ve övgüye değer amellere sarılıp, geçici dünya hevesi peşinde koşmayı terk etmeyi gerektirir.
  • Ölürüz diye mi üzülüyoruz? Ne ettik, ne gördük şu fâni dünyada kötülükten gayrı? - Orhan Veli Kanık
  • Bu dünya fanidir, kimseye kalmaz! Yürü dünya yürü, ahir zamanıdır. - Reşat Nuri Güntekin
  • Burası dünya... Hem tatlı hem ekşi, kekre bir rüya. Burada herkes kaşif sayar kendini, birbirinin bahçesine girer, iz bırakayım derken talan eder. Onları sev ama tutunmaya çalışma. Yalnız kalmaktan korkup kendi bahçende kaybolma... - Nermin Yıldırım
  • Şu ölümlü Dünya'da insanın yalnızca iki buçuk dakikası vardır: Biri gülümsemek için biri acı çekmek için, Ve yalnızca yarım dakika sevmek için. Çünkü sevmeye ayrılan bu yarım dakikanın ortasında ölür insan. - Jean Paul Sartre
  • Derdi dünya olanın, dünya kadar derdi vardır. - Yunus Emre
  • Her ağızda her telde fanilik dırıltısı "Sonunda" tek bir şarkı... Tabutun gıcırtısı. - Necip Fazıl Kısakürek
  • Dünya, cihanın gizli hükümlerini ihtiva eden bir kitap gibidir. Senin Canın da, O kitabın baş yazısı. Düşün de bu meseleyi iyi anla! - Hz. Mevlana



Kısa Güzel Sözler

  • Bir kayboluş hikayesiydi olan biten. Sigara dumanı ve onu seyreden. Kendi vücudunda kaybolan, günlerdir tavanı seyreden...
  • Sigara içmeye ara ver ve beni öp. Bir şey öldürürken aynı anda bir şey de yaşatsın seni...
  • Bir sigara yaktım geçmişe, geçmiş hâla geçmemişti işte... Kısa Güzel Sözler
  • Dumanımda o vardı sigarayı bıraktım. Kadehimde o vardı içkiyi bıraktım! Rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım. Baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım!
  • Sonra dedim bitmiş bir izmarit bile yanan bir sigarayla alev alabiliyor, ben seni görünce nasıl tutuşmam...
  • Sigara bile kırıldığında tütmüyor. Sen kırılan yürekten hangi sevgiyi bekliyorsun?
  • Efkardan değil de, sırf parmak aralarını oyalasın diye yakarsın sigaranı bazen!
  • Sigara külü kadar siyah bu yaşam. Her şey sahte insanlar bile... Kısa Güzel Sözler

Anlamlı Kısa Güzel Sözler

  • Gün gelecek her sigara izmaritini, mezarımın mermerinde söndüreceksin. - İpek İlgin
  • Saçlarım kısaysa, yıllardır elimde sigara varsa, sevgiye inancım kalmamışsa ve birine güvenemiyorsam bunların sebebidir zamanında birinin yara bandı olmam...
  • Oturup bir sigara yaktım aydınlığın gölgesinde. Dert yandım duvarlara. Onlar da sessiz kaldı ayrılığın hasretine. - Hilal Yiğit
  • En zararlı madde bence insanın yalanları. O yüzden umrumda değil sigaranın zararları... Anlamlı Kısa Güzel Sözler
  • Bazı adamlar söyleyemez bazı şeyleri. Bir nefes sigara dumanı ile dolar ciğerleri...
  • Necip Fazıla bir gün sormuşlar: "Neden sigarayı bu kadar çok seviyorsunuz?" O da: "Benim için yanan bir tek o var." demiş.
  • Sigaranın da tiryakisiyim ama bitince yere atıp üstüne basıyorum. Bilmem anlatabildim mi?
  • Ben artık ellerimin arasında sigara değil senin ellerini istiyorum, sigara dumanı yerine kokunu içime çekmek istiyorum, dudaklarıma sigara yerine dudakların değsin istiyorum, ki tabi sadece istemekle kalıyorum...
  • Ben sigarayı bıraksam sevinçten bir sigara daha yakarım.
  • Ciğerimiz yanıyordu siz sigara dumanı sandınız... Anlamlı Kısa Güzel Sözler
  • Sigara gibi olacaksın bu hayatta. Üzerinde öldürür yazacak ama vazgeçilmez olacaksın.
  • Geçer dediler geçmedi. Geçer dedin, biliyorum dedin. Yine de geçmedi. Sigara içtin, çok sigara içtin ama unutamadın. Yalnız kaldın, kalabalıkla taştın, çok konuştun, çok sustun, çok gezdin, çok uyudun... Geçmedi... - Çağan Şengül
  • Sigara hem öldürür hem süründürür.


Etkili Kısa Güzel Sözler

  • Kahvenin kırk yıl hatırı varsa yanında içilen sigaranın da kırk efkarı var.
  • Sigara paketinin üstüne bizim sınıfın resmi konulup üstüne sigara içerseniz çocuklarınız böyle olur deseler tüm Türkiye sigarayı bırakır yemin ediyorum.
  • Gecenin Bir Yarısı Uyanıp 'Bir Sigara İçeyim' Derken Paketi Bitiren İnsanın Derdi Büyüktür...Etkili Kısa Güzel Sözler
  • Oysa son yaktığın sigara kadar sürmeliydi ayrılık, ne sen ikinci dalı yakmalıydın ne ben o sigarayla birlikte kül olmalıydım...
  • Sadece bir sigara diye bir şey yoktur. Yanıtlamanız gereken 'Sigara içsem mi?' sorusu değil, 'Tekrar sigara içen biri olmak istiyor muyum?' sorusudur. - Allen Carr
  • Beyninizde süren çekişmede, taraflardan birini yok ettiğinizde bırakmak için iradeye ihtiyacınız olmaz. Allen Carr
  • Şimdi bir sigara yak, en azından dudaklarının nereye değdiğini bileyim. - Özge Çelik Etkili Kısa Güzel Sözler
  • Seni unutmayı düşündüm bu gece. Bir sigaranın üstüne adını yazdım. Sigara bittiğinde unutacaktım seni. Duman duman atacaktım, seni içimden. Rüzgar savuracaktı, küllerini fakat. Seni unutmayı düşünürken, Nereden bilebilirdim ki. Seni her nefeste içime çektiğimi!
  • Sigara gibi olacaksın bu hayatta... Yanacaksın ama kendini zehirlenmeyeceksin! Bağımlı olacak seni seven bırakamayacak. Üstünde öldürür yazacak ama yinede vazgeçilmez olacaksın...
  • Sigara içenler sigara içmiyorlar çünkü bundan hoşlanıyorlar. Bunu yapıyorlar çünkü onsuz perişan oluyorlar. - Allen Carr
  • Selam ederim geride bıraktığım alışkanlıklara yeni alışkanlıklarım var elimde bir de sigara.
  • Sensizlik çöktüğünde sessizlik de çöküyor içime. Bir sigara daha yakıyorum odam bari aydınlansın diye...
  • Gece ayazı dostumdur yanında bir de sigara.


Kısa Güzel Sözler

  • Yok olup gitme zamanı şimdi. Dumanla bir olma zamanı. Bir şarkı bir sigara daha. Gözyaşı yok! Yalnızlık var! - Fatih Alıç
  • O kadar şey yaşadım, yoktun. Elimi uzattığımda sigaram vardı. Yanan bendim ama. İçimdeki yangını görmeliydin...
  • Sigara dumanını içine çektiğinde, bir süre nefesi geri vermeyip, dumanı en derinlerde hisseden insan kaybetmiştir. Net.
  • Küfür etmeyi ve sigarayı bırakmak istiyorum bir de insanlara gereğinden fazla değer vermeyi.
  • Derin bir nefes aldım, yanan sadece sigara değildi...Kısa Güzel Sözler
  • Sigara içmeyen biri olarak kalmak için gereken tek şey bir daha sigara içmemektir. - - Allen Carr
  • Şimdi bir sigara yaktım. Yine iki nefes çektim. Biri senin şerefsizliğine biri benim kadersizliğime...
  • Mesela içtiğin sigaradan etkilenen ciğeri kaburga koruyamaz; çünkü zayıf noktasıdır. İstediğin kadar güçlü ol, canın yanacak en zaafından...
  • Sigara kokar oldu ellerimiz, papatya kokması gereken yaşta... Kısa Güzel Sözler

Sevgiliye Kısa Güzel Sözler

  • Çok sigara içiyor. Ölümle ilgili hiçbir şeyi ciddiye almadığı için diyorlar ama değil. Sadece ellerini nereye koyacağını bilmiyor.
  • Aldım elime bir sigara, seni düşledim, olmayışını dumanı içime çekerken fark ettim...
  • Sigara içme diyorlar. Ne fark eder ki! İçimize neyi çektik de öldürmedi ki? Sevgiliye Kısa Güzel Sözler
  • Onun gözlerine bakıp umut arayacağıma yakarım bir sigara umudumu dumanında ararım.
  • Her şeyden biraz kalır diyordu hayat. Kavanozda biraz kahve Kutuda bir kaç sigara İnsanda biraz acı. - Turgut Uyar
  • Zehir olduğunu bile bile çekiyorsam dumanı içime, belki artık ölmesi gereken biri var içimde...
  • Sigara ve kahvenin anaöğün gibi tüketildiği geceleri anlatamam. Öyle yoğun ki hislerim kelimeler taşıyamaz, dile gelse sen kırılırsın.
  • Biz, yaralarının üstünde sigara söndürmüş hasta insanlarız... Sevgiliye Kısa Güzel Sözler
  • İçtiğimiz sigara değil aslında; pişmanlığımız, yalnızlığımız, mutsuzluğumuzdur. Üflediğimiz duman ise umudumuz.
  • Sigarayı bırak diyorlar bana oysa bilmiyorlar ki içime çektiğim her duman sen misali içime işliyor.
  • Sigara iç dedeni gör, sigara içme torununu gör.


Efsane Güzel Sözler

  • Yanında sigara içmeyi unuttuğun birine aşık olduğunu düşün. Unutuyorsun bildiğin. Bağımlılığını tedavi eden bir gülüşü var çünkü...
  • Yakılan sigarayı değilde yıkılan umutları görsen intihar edersin... Efsane Güzel Sözler
  • Sigara içmeyi düşündüğünüzde, onu ömür boyu pislik, hastalık, korku, sefalet ve kölelik zinciri olarak görmelisiniz. - Allen Carr
  • Ben hiç sigara içerken parmağımı yakmadım, ama kokunu içime çekerken ciğerimin yandığı günler olmuştur... Efsane Güzel Sözler
  • Sen var ya sen. İçtiğim sigara gibisin, dumanı hayalin, külü saçların, ateşi dudakların, sigaradan tek farkın, sigarayı ben. Beni de sen yakıyorsun.




Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !